00:16 ............سکوت...........💔🙂
00:16 ............سکوت...........💔🙂
00:30 اگه ایموجین ها حرف میزنند💔🙂 خیلی حق بود:)
00:13 Pov
00:10 ولی نباید تو بچگی آنقدر اختاپوس بدبختو مسخره میکردیم🥺❤️🩹 مشابه ها
00:42 خدا حنجره اینارو بوسیده🥺💔❤️
00:10 خیلــــــــــــــــیـ خستـــــم..
00:19 :)
00:08 :)
00:15 ماکهمیدونستیمجداییهاخر...
00:08 دلم میخواد برم بغل مامانم بهش بگم من هنوز بزرگ نشدم…!:)
00:08 Pov
00:24 مگه دوسم نداشتی رفتی و تنهام گذاشتی...
00:05 هعی......... 🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️💔
00:08 ن بودنم برا کسی مهمه ن نبودم...
00:12 حدسزدمبااونبودی...
00:17 یکی میاد توی ی ماه ولی یادش میمونه تا ی عمر!
00:19 حالم یجوریه که حتی خودمم نمیتونم بفهمش:).
00:09 من از خودمم متنفرم............
00:16 + + + + + + + + +
00:09 Pov
00:15 .............هیییییییییییییییی
00:13 دشتمونبایهاشارهسوخت...
00:25 اون پسر دلیلــــــــــــــــــ خندمه))))))):
00:45 لطفا طردشون نکنید درکشون کنید..
00:10 ولی من نتونستم احساس کنم ینفر دوسم داره)))
00:09 نیاز دارم...
00:17 ..............................
00:13 اقرع زخم خواردمه زندگیم مزه بتادین ده😅👋