00:12 تتمام زندگیمو به گوه کشیدی
00:12 تتمام زندگیمو به گوه کشیدی
00:05 ادما خوبیاشون رو میگن بدیاشنو میزارن خودمون تجربه کنیم
00:08 برای من عوض نشدی :))))))))))))))
00:09 موقعیت: وقتی یه رباط بیشتر از ادما درکت میکنه😕❤️🩹 مشابه ها
00:11 توی واتساپ اکثر ادما که ویس میدادن فیلتر بود🗿
00:18 ما یه روز نقشمون عوض میشع... :/
00:21 خدا به کجا ب کجا میریم!جاهامون عوض شده!🖤💔
00:28 سکوت بعضی ادما خیلی قشنگه💔💔❤️🔥
00:13 انقد دلم برا یسری از ادما میسوزه ...😔🤣🚶🏼♀️:
00:57 خنده های قبل تو سوتفاهم بود.🤣
00:08 با همه دنیا من تو رو عوض نمیکنم
00:09 واضح ترین نشونه ی دوست داشتن توی همه ی ادما ...
00:14 ادما دو جور گریه میکنن.....!!!
00:06 واقعا نمیدونم معلم چرا جاهامونو عوض کرد😔🤣
00:11 ذات آدما.........عوض نمیشه! ..
00:14 تو چی ، تو برا کی عوض شدی... (:
00:15 تو امدی زندگیه منو عوض کردی دلبر🥰
00:12 حق ترین چیزی که تا حالا تو عمرم دیدم.
00:14 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:11 کی پشته که اینقدر نترس جلو میری خدا
00:13 از ادما متنفرم چون هیچ کدوم نموندن پیشم
00:04 ادما رو از خودتون زده نکنید چون اگه برن دیگه نمیان
00:11 من ازت متنفر نیستم,من فقط ازت نا امید شدم..
00:17 به قول هوددکا: دنیا عوض شدو عوض شدم
00:27 میدونمم عوض شدمو🤝🗿..........
00:13 ههه خر گربه نظرم عوض شد الان دیگه خرگوربه میخوام😐😐🥺
00:22 بعضی ادما مثل پوان :). . 🗿🤌
01:30 هنوز هم از این ادما پیدا میشن شاید تعدادشون کم باشه ولی هستن