00:10 آدمای عصبی مهربون ترین قلب ها رو دارن..🖤 ️
00:10 آدمای عصبی مهربون ترین قلب ها رو دارن..🖤 ️
00:04 بزرگ ترین دروغ،گفتن حالم خوبه!
00:17 برام مهم نیست خودم چیزیم بشه ولی دستی که به تو میخوره رو میشکنم *n*
00:05 دقیقا اینجوریههه😂🤏🙃❤️☺️ مشابه ها
00:11 رابطه این جانب با گوشیم و اما با لپ تابم😅
00:22 منبِدونتو...
00:08 ولی بعد غذا چه کیوت شد
00:58 😅🖤🙂
00:05 چی بگم >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:20 وای حق ..........................
00:14 کی بهشون انگیزه فرو شده؟ یا لازم دارن بهشون انگیزه فرو شه؟
00:06 من آدم آرومی بودم،این همیشه نشدن ها کلافه و عصبیم کرده...!؟`
00:14 :)))))))))))))))))))))))))))++++
00:09 ִ...𝓑𝓮 𝓪 𝓻𝓮𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓲 𝓵𝓲𝓿𝓮...
00:08 🙂💔............................
00:10 چی میخواست بگه .....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:07 ذهن من اخر شبا ...😂😎
00:08 ولی من دیگه نمیخوام ضربه ببینم💔💔🥲
00:06 وقتی کلی خوشگل کردی.............
00:15 اون طور که به نظر میاد نیست...
00:08 وقتی میخوای دخترونه باشی ولی اعصابت نمیذاره! این ویدیو به شکلی طنزآمیز نشان میدهد که گاهی اوقات با اینکه تصمیم میگیریم آرام و دخترانه باشیم، اما اعصاب و شرایط این اجازه را به ما نمیدهد.
00:08
00:09 بله، مثل اینکه امسال پاییز نداریم!
00:11 +++ حقق +++
00:23 شما تو چه ماهی ب دنیا اومدین؟؟
00:14 منآدمآرومیم..🗿🎀
00:14
00:24 جرررر😂💔