00:20 خیلی حس بدیه نمیدونی خوشحال باشی یا ناراحت))
00:20 خیلی حس بدیه نمیدونی خوشحال باشی یا ناراحت))
00:10 #مدرسه #طنز #همکلاسی #غمگین #رفیق
00:11 از یه جا به بعد ناراحت نمیشی؟:)
00:10 نه بابا چرا ناراحت بشم 😂😂😅😅 مشابه ها
00:10 حقداشتنه؟
00:06 شده عادت که تو تنهایی ناراحت باشیم پیش بقیه خوشحال
00:10 قلب آدمو میشکنن بعد میگن ناراحت که نشدی:)
00:29 غلط کردن میگن اردبیل یا عصبانی ان😌😂
00:07 تو منو ناراحت کردی ولی من گفتم ببخشید!؟
00:21 فقط یه کیپاپر واقعی اینارو میفهمه ! ❤️🩹
00:12 عه ناراحت شدی؟ 🙃!.............
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:23 ازت خیلی عصبانی و تیره و تارم...
00:05 وای ناراحت شدم :( 😂🗿
00:17 آره حالم عالیه یه نمره که ارزشی نداره بخاطرش ناراحت بشم🥲
00:06 ناراحت نباش برد حسابش کن 💔💔💔
00:07 ..... ناراحت نشو🙂😎 ..........
00:13 من برای تو اینجام هوم؟ ناراحت نباش باشه؟؟؟؟
00:30 هعی چرا فالو نمی کنی منو ناراحت نکن
00:14 گربه ها خیلی بیشتر از آدم ها معرفت دارن
00:17 عصبانی میشی ،میشکنی،میرنجی همش میگذره اما...
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:14 کاش ناراحت شدن هامون هم دسته جمعی بود اینجوری شاید درک می شدیمم :(
00:17 غمگین
00:09 بخنّد هیشکی به ناراحت بودنت اهمیت نمی دع 👩🏼🦯🥲💔
00:09 نه اصلا ناراحت نشدم اشکال ندارع
00:08
00:16 این خودشو زده به خواب:))))😅💔