00:17 وایجر🤣😂
00:17 وایجر🤣😂
00:52 ولیصدایبالاییخداس!-:)🕳🚶♀️💤
00:09 اگه کسی بهت امروز این جوری نگفته من میگم...🙂✨🤍
00:24 خلاصه که آخرش میگفت غصه نخور حله مشابه ها
00:29 دارهکمکممیپرهازسرمن!-:)🌚💔🚶🏻
00:16 𓆩🌚♥️𓆪 𝐌𝐚 𝐧𝐮𝐢𝐭 𝐝𝐞 𝐥𝐮𝐧𝐞|ماھِشبِمن
00:14 عمرا این قبلا شنیده باشی ..👀✨
00:11 من آدمی نبودم ک نبخشمت ولی ط هی ضربه زدی :))
00:06 خ.دایا.بغلم کن ...🙂❤️🩹
00:10 کاش.............................
00:25 چون پایانش نیست ..........‼👊✨
00:18 اوننِمیدونستچقدبرآمفرقدآشت:)