00:51 چون اسمون آبیه بچه ☹️🤣
00:51 چون اسمون آبیه بچه ☹️🤣
00:14 من همون بچممممم😭❤️
00:48 حس ششم نیواد خدایی من اگه این حس ششم داشتم پولدار بودم
00:47 عشق، تعهد است، تلاش است، فهمیدن و فهمیده شدن است. ❤️🔥 مشابه ها
00:10 چه راه حل خوبی 😂😂🤌🏻:......
00:31 با افتخار هنوز پرسپولیسیه ❤️❤️
00:16 قدرشو بدون تا وقتی که هست.🖤..
00:36 بمیرممم براششش یا زودههه🥲🥲😭💔
00:21 از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم....❤️❤️🔥🔥
00:21
00:10 تجربش کردین😅💔............(
00:11 هرچکس هرچکس نازار دوست دارم عشق ابدیم
00:20 سریالا تموم میشدن اگه این اتفاقا میفتاد
00:10 ۹۹٪ کیدرامرا اینو حفظن🙂👍