00:10 دوست عزیز و قشنگه من بمونی برااام
00:10 دوست عزیز و قشنگه من بمونی برااام
00:13 عشقم دلم برات تنگ شده ای کاش یه بار دیگه ببینمت و بغلت کنم
00:15 خوبی هایی که کردم برام پاداش نداشت
00:08 وبرای خیلی چیزهای دگ که ارزش نداشت;( مشابه ها
00:23 عاشق کسی شدم که دوسم نداشت................
00:10 هیچوقتقهرماننداشتزندگیم؛🥷🏻💤
00:25 رو قلب من اثر نداشت :)
00:19 پروانهی ما نداشت حس و حال پروازُ.
00:21 رفاقت توی زندگی ما معنی نداشت پس لطفا بصیک عزیزم
00:12 هیچ وقت کسی دوسم نداشت 😪حتی برای کسی مهم نبودم
00:10 زندگیم اگه چیزی به اسم امتحان وجود نداشت :
00:13 🖤🌲🌚 در این دنیا هیچ کس معرفت نداشت
01:03 اون دختره لیاقت نیما رو نداشت.
00:25 🥀Seni özler ağlarım bazen
00:05 اگه بالای سرتم ستاره نداشت با چراغ قوه روشنش میکنم:)
00:35 حقیقتی در مورد خودم که هیچکس توجهی بهش نداشت:)💔
00:10 انکه دل داشت یار نداشت❤️🩹انکه یار داشت دل نداشت🥺
00:06 دیده ای ای دل ک هیچ کس دوستت نداشت
00:31 قبول کن که عشقمون پایانی نداشت...🖤
00:22 عجیب دل بستیم به کسی که دل نداشت...
00:10 اگه دوست نداشت اندازه من🌚⛓
00:24 ما رو خانوادمون دوست نداشت نو که دختر مردمی 🥲
00:25 دل ما به تنهایی عادت نداشت..💔
00:21 منو اون دختری که مامانم هیچوقت بهش حس بدی نداشت:
00:39 اگه دوست نداشت اندازه من... (:
00:14 من دوسش داشتماااا ولی اون نه منودوسم نداشت
00:13 وقتی رفیقت عرضه مخ زدن نداره مجبوری بجاش حرف بزنی😂😅
00:16 حرفایی که زدی حقیقت نداشت...👩🦯 ❤️🩹✨️