00:22 _مثل برد بود باختن قلبم به تو........A:)
00:22 _مثل برد بود باختن قلبم به تو........A:)
00:13 😍😻
00:31 خیلی دوست داروجگروم💋🥺💜🥰•••
00:19 من تک تک این لحظه هارو در کنار تو میخام عشق دلم:) مشابه ها
00:15 برای دخترای پاییز ٬اگه دختر پاییزی یه قلب نارنجی بزار تو کامنت ها
00:17 داشتنت را به رخ آسمان میکشم تا دیگر به ماهش ننازهS: R🫀💍🫂
00:19 Şehir barmeni ol ama sarhoş ol
00:17 رو تو میشه حساب کرد..... با چشای بسته دویید☺️🙃🫠
00:34 چشماش:)))))))))))))))))))))))))
00:20 مهمترین دلیلی ت واس زندگی من (:
00:08 وای خاک تو سرمم😖☹️...........
00:56 این مدل مو واسه اونایی که چتری زدن حتما امتحان کنید
00:19 (فقط می خوام بغلت کنم) (ولی نمیشه)