00:51 وقتی از سر نگرانی .......🥹✨️🫀
00:51 وقتی از سر نگرانی .......🥹✨️🫀
00:30 شما بهش میگین موزیک ولی من میگم درمان(:
00:41 🙂 چقد پسره قشنگ جوابشونو داد
00:19 اصن قشنگ تر از صدای شادمهر داریم؟!❤️🔥 مشابه ها
00:06 زیباترین آدم کره ی جهان💕💖✨💎💞💜
00:24 اهنگ عاشقانه خیلی قشنگ ♥♥♥♥♥♥♥
00:07 تو چه میفهمی منو )))
00:19 قشنگ تر از این پسر پیدا نمیشه بمولا
00:10 وایبش خیلی قشنگ بود گذاشتمش.....:))))))
00:13 کلیپ از سریال خواهران و برادران
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:12 وجودت قشنگه، داشتنت قشنگ تر 🦋🐚
00:14 با اینکه قشنگ نیست... :)❤️🩹✨
01:15 قشنگترین اجرای کنسرتیای که تاحالا دیده بودم🥲
00:11 گاهی یهسری حرفها در عین قشنگ بودن غمگینن.
00:19 عاشقانه ی قشنگ از بی تی اس... ـ
00:21 عاشقونه بیا بگیر دو تا دستامو تو بی بهونه 🥰😍🫠
00:19 هوای بارونی عاشقانه و قشنگ و خوشکل
00:12 دل که خوش نباشه هیچی قشنگ نی.!
00:07 خدایی خیلی قشنگ بود ، من خوشم اومد ! 🙃❤️
00:26 ببین چه تولدی داریم امروز جقدر قشنگ🖤🖤🖤
00:18 تو این دنیا که هرچی غم رو سرمون خراب شده بیاید باهم خوب باشیم
00:52 تو همه ی دل خوشیه منی:/🥺🙈❤️🩹
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟
00:58 تو این دنیایی ک برادر ب بردار مارو میزنم ب کی میشه اعتمادکرد
00:37 از لیتو که قشنگ تر نخوند اما زیبا خوند:)))))))
00:12 خدا تهشوو قشنگ میکنه..!🙂🚬🖤
00:17 واقعا خیلی قشنگ و باحال شدن🥲❤️