00:19 ولی بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود...:)
00:19 ولی بزرگ شدن آرزوی خوبی نبود...:)
00:05 تو حواست نبود اما من هزار بار قربون صدقه رفتم🥺
00:39 تقصیر توهم نیست خو عاشقم نبودی:)
00:32 من همیسه این احساسو داستم ولی 👇.. مشابه ها
00:13 این سد کل زندگیمو این چیزی نبود ک میخواستیما
00:05 هعی کاش میشد تو خواب نبود واقعی بود:)
00:15 ولی هنوز قلبم بابت چیزایی که حقم نبود درد میکنه💔
00:09 خیلی جالبه،برای خیلی ها فرستادم ،ولی برای هیچکس مهم نبود🙂😶
00:33 گاهی باید قبول کنی دستاش مال تو نبود اما حسترش چرا....
00:09 هیشکی پشت من نبود...........:)
00:07 قشنگ نبود؟ امتحان کردم پوسید😂(شایدم زیادی بهش رسیدم)
00:22 بزرگ شدن اثلن آرزو چی هوبی نبود
00:32 اما نغمه حقش نبود انقد اذیت بشه💔
00:19 انابل ترسناک نبود فقط یکم تنها بود🥲
00:28 بعدش عاشقم میشی😶🌫❤️
00:12 به دل نگیریاخدا.. ولی دنیات یه ذره هم قشنگ نبود:))
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤
00:09 وقتیمردمعاشقمشدین!!/Sulli/kpop
00:08 کاش نبود کسی دچار کسی
00:20 مَندلمرفتواسهاوندلیکهعاشقنبود!(:
00:28 شرافت؟گشتم نبود نگرد نیست😏🤫😑
00:11 کاری کع نبود ط بام کرد دلبر))))))):
00:09 تنها خوبی مدرسه دادن چندتا شیطون به من بود🫂😊
00:21 مال من نبود میدونستم تهش غم بود..🖤
00:17 دل تو که نبود ادم من که همه چیمو پات دادم🥺🖤
00:18 ایفلکآسودگیدرسرنوشتمانبود💔
00:17 نبود حقمون اینجوری بشه چی فک میکردیم و چی شد...🤌🏻💔
00:57 میشه خندید اما شاد نبود...😂💔