00:24 زیر گنبد کبود...انگار از اول هیشکی عاشق نبود...
00:24 زیر گنبد کبود...انگار از اول هیشکی عاشق نبود...
00:15 اصلا قرار نبود داستانمون اینجوری تموم شه 🖤
00:05 اکه مامانم نبود ، من تا الان صدبار مرده بودم
00:17 وقتی حال ت اوکی نبود چی خوشحالت می کرد؟ مشابه ها
00:17 ب خودم اومدم هیچی برام اسون نبود
00:26 کاش جان سخت انقد نزدیک به روایت زندگیامون نبود:)
00:14 .."گشتم نبود نگرد نیست"..
00:26 ولی این دوتا مردن.هعبببب حقتون مردن نبود ولی خو خدابیامرزه.
00:16 اصلا اون رفتاراش اینطوریی نبود؛
00:13 ولی کوک این رسمش نبود😂
00:16 -..این جوابش نبود خاتون🫂✨!...
00:41 اسنیب واقعا بد نبود(((((((((((((:🥲🌹
00:21 جوری که جیسو بین همه میدرخشه:))
00:18 خودتم میدونی رفتی نبود به نفعت:)
01:07 اگه امیرکبیر نبود، نسل ایرانیا منقرض میشد 😳🔥😇!
00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:12 ولی اون بزرگ شدنی که دنبالش بودم هیچ وقت این شکلی نبود💔
00:08 شایدمدرسهاونقدراهمبدنبود...
00:15 𝑃𝐴𝑅𝑆> وآل🐋🫧: گشتم لا این ادما حتی فیکتم نبود؛😴👌🏿
00:12 خیلی وقتا حواست نبود و من هزار بار تو دلم قربون صدقت میرفتم
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:44 عاشقت کردم عاشقم کردی
00:12 عاشقم بمون همیشه. 🫂🦋✨. .
00:14 این جوابش نبود اون همه حس خوب .
00:13 بله بله...از نبود عنوان رنج میبریم.!!!
00:36 ولی قرار نبود اینجوری بشه
00:13 این چه دردیست ک مبتلایش شدع ام ...😞😪🚶🏼♀️
00:12 عه یادم نبود من تنهام :) 🖤🚶