00:19 بخدا همون آدماش از دو قشنگ نی😔
00:19 بخدا همون آدماش از دو قشنگ نی😔
00:14 وقتی بلاخره اون ذاتش و بهت نشون میده ! 👌🏻💔
00:26 قشنگ تراز چشات کجاس بگوبرم بجورم
00:42 دختر بودن همین مشکلات رو داره باید با حرف خانواده کنار بیای مشابه ها
00:14 ولی خب خیلی قشنگ گفت و حق :)))
00:51 قلبم زمینِ بازیِ یه مشت بچه بوده...
01:18 صداااش چطووره؟ واقعا قشنگ بوود.
00:15 تمومشد؛اماکاشاینجوریتمومنمیشد!(:
00:12 - یه فیلم چقدر میتونه قشنگ باشه؟ +هنوز منو ندیدی👆
00:34 یکی انقدر پول داره یکی نمیدونه معنی خوشبختی چیه💔🥀
00:20 قشنگ معلومه از ته دلش میخونه...
00:27 بنظر من که خیلی قشنگ شد اینیکی 🦋🖤
00:12 چقد قشنگ خوند...🥺🤍:؛`،،؛:☆》♧
00:58 ما که عشق رو تجربه نکردیم ولی قشنگ بود 🙃🖤
00:15 تو مث موادی من معتادتم:)🫠🎀...
00:55 اینجوری دنیای قشنگ تره
00:18 عاشقانه عاشقانه عاشقانه عاشقانه
00:20 چقد قشنگ اهنگش💔🖤
00:20 چقد قشنگ میخونه 🌹❤
00:06 ماه آسمون رو قشنگ میکنه ، چشمای تو زندگیمو.🤍
00:17 من به آرزوهام قول رسیدن دادم 💜💜
00:22 عاشقانه برای مناسبت تولدعشق و یا رفیق
00:05 خلاصه دیگه هیچی... قشنگ نیست:))🙂🖤
00:17 ....دختر قشنگ مننننن:))))))))......
00:15 ولی حیف حرفای قشنگ که همش زِر مفته؛
00:17 معتاد این اهنگ شدم خیلی قشنگ🖤
00:07 چقدر قشنگ و زیبا گفت موافقین ?
00:16 وقتیمیریپیامهاییکهدادهبودرومیخونی..