00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:22 این آهنگ ورژن ایرانیش قشنگ تره ❤️🥺
00:39 قشنگ ترین ریمیکسی که شنیدم.......
00:16 قشنگ بودددددددددددددددددددددددد مشابه ها
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:05 همه چی از اونجایی قشنگ شد که تو اومدی🖇️💓
00:13 امروز رگبار حق بستم به باینکه قشنگ فیض ببرید از ضایع شدنشون
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))
00:29 یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود:)))
00:06 یک حرف قشنگ از پسرمون 😢.......
00:26 شبهای شیراز
00:57 جاهای قشنگ چین●○چون ک میخاست بری و نشده گفتم بزارم ببینی😉😍
00:14 مهربونی رسم قشنگ دل های پاکه❤😍
00:38 ........ اخرش خیلی قشنگ بود 🤣🤣🤣🤣
00:29 قشنگ ترین افسانه هایی که تا به حال شنیده بودم... 👍💚
00:17 مگه از دوست داشتنت قشنگ ترم هست؟..
00:52 برو با اون ابرو قشنگ 🚶♂️🚬
00:40 خعلی قشنگ بود خعلی
00:06 زندگی با وجود تو قشنگ میشه.....
00:17 این خیلی قشنگ بود دلم واسه جین تنگ شد:")))
00:09 واقعا خیلی قشنگ بود کاری که کرد
00:12 دیالوگ قشنگ روی پستر..........
00:15 چه قشنگ ساکو چیدی •°•°•°°•°•°•°•
00:15 اگه به جای ماه....
00:15 قشنگ ترین نگاه هـارو داره. .