00:18 عاشقی یه کار مردونس از عهده پسر بچهها بر نمیاد😉
00:18 عاشقی یه کار مردونس از عهده پسر بچهها بر نمیاد😉
00:19 دیوانه وار دوسش دارم عاشق چشای ناز سیاهشم
00:22 بزن قدش برو بعدش این آدم به آدم عادت نداره دور و برش
00:08 بخاطرهمینه که میگم کسی دوسم نداره 🖤 مشابه ها
00:55 وایی من عاشق شخصیته جوکر ام ......حرف نداره
00:14 اشکالی نداره ایرانم به زودی خوب میشی🫠❤️🩹
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:49 واقعا چرا کسی دوسم نداره ........💔🥀
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:40 بدجوری عاشق شخصیت اسپایدرمنم! کالکشن های مارول حرف نداره...🕸💯
00:07 هم درد باشه هم درمان ؟ اونم نیس💔🫡
00:27 بازم بی عنوان عیبی نداره😂😉🤞
00:15 اینو برای کسی میزارم که دوسم نداره ولی من...
00:23 عاشق کسی شدم که دوسم نداشت................
00:19 دل من قدیمیه، عاشق عشقیه که آخر نداره:)
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:15 نمیتونی کسی و مجبور کنی که دوستت داشته باشه
00:11 🚶🏻♀️ 💤
00:16 داداش خنده نداره ک داره واست ب زبون ژاپنی اهنگ میخونه
00:11 چقدر دوست داشتم ولی دوسم نداشتی:)
00:27 اینکه عاشق هم بودیم یه روز محرضه...
00:42 حتی دیگه برام هیچ ارزشی نداره 🙂🖤
00:27 تموم این شبا با یادت قدم زدم این کوچه ها شاهد