01:07 اگه امیرکبیر نبود، نسل ایرانیا منقرض میشد 😳🔥😇!
01:07 اگه امیرکبیر نبود، نسل ایرانیا منقرض میشد 😳🔥😇!
00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:23 من عاشق این اهنگم پیشنهادی ♥♥♥
00:12 ولی اون بزرگ شدنی که دنبالش بودم هیچ وقت این شکلی نبود💔 مشابه ها
00:08 شایدمدرسهاونقدراهمبدنبود...
00:21 “عاشق نشید💔:)”
00:15 𝑃𝐴𝑅𝑆> وآل🐋🫧: گشتم لا این ادما حتی فیکتم نبود؛😴👌🏿
00:21 این ویدیو برای تموم عاشق های کشورمون هست 🥰🥰
00:04 عاشق نیستی....!
00:12 خیلی وقتا حواست نبود و من هزار بار تو دلم قربون صدقت میرفتم
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:11 عاشقانه برای عاشق ها مون 🌑🖇️🎀
00:17 هیکلم میگیره با ط فرم عاشق شدنو❤️💋
00:21 تو عاشق ترین دلو بیب دادی از دست...!
00:17 عاشق صدای سوگندم🦥💗
00:59 فکت:ولی آدمی که واقعا عاشق باشه
00:14 این جوابش نبود اون همه حس خوب .
00:09 به عنوان یه دختر ، عاشق موتورم ولی همه مسخرم میکنن
00:14 اونا عاشق هم بودن ولی.. :)
00:28 کاش وقتی عاشق میشیم... غروری نباشه و
00:31 هنوزم دیونه ترین عاشق این شهرمنم...💔🚶🏻♀️
00:20 عاشق بودن دو نفر به همدیگر....
00:17 آدمِ درست باعث میشه تو عاشق خودت هم بشی🖤👈🏼👉🏻
00:13 بله بله...از نبود عنوان رنج میبریم.!!!
00:36 ولی قرار نبود اینجوری بشه
00:15 وقتی بالاخره متوجه میشی عاشق میشی
00:21 بچه ها خواننده مورد علاقتون کیه؟
00:11 من عاشق چشماتم:)))))))))))))))))