00:28 روانشناسان چقد قشنگ میگن😔ولی خوب غمگینه دیگه
00:28 روانشناسان چقد قشنگ میگن😔ولی خوب غمگینه دیگه
00:49 چقدر این ویدیو قشنگ بود 🫠♥️
00:23 ولی این خیلی خوب بوددددد3>>>>>
00:22 خیلی قشنگ بود مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشابه ها
00:06 زندگی با وجود تو قشنگ میشه.....
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........
00:26 عاشق اهنگشم خیلی قشنگ میزنن..❤️❤️
00:16 چقدر قشنگ و زیبا گفت ! مگه نه ?
00:23 میخوام این شبارو فقط رد کنم...
00:15 اخی حیح ابنا خیلی قشنگ بودن:))
01:35 🙃💚..................
00:40 خعلی قشنگ بود خعلی
00:18 تو همون⁷دقیقه قشنگ منی بچم👼🏻💗🎀
00:11 خیلی حق و قشنگ .........🥲✨️🤍
00:13 نقی معمولی با همه سادگیش یه حرف رو قشنگ زد
00:38 قشنگ تراز چشات کجاست بگو برم بجورم :(
00:17 این خیلی قشنگ بود دلم واسه جین تنگ شد:")))
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:56 صداش خیلی قشنگ و متنش پر مفهومه
00:15 پیشنهاد میکنم حتما این ویدئو رو باز کنید^^
00:58 ما که عشق رو تجربه نکردیم ولی قشنگ بود 🙃🖤
00:17 معتاد این اهنگ شدم خیلی قشنگ🖤
00:14 وقتی بلاخره اون ذاتش و بهت نشون میده ! 👌🏻💔
00:08 قشنگ شد بهش میاد 😂❤️
00:15 اگه به جای ماه....
00:09 واقعا خیلی قشنگ بود کاری که کرد
00:26 حامیم با تو بودنو همینقدر قشنگ توصیف میکنه>>>>