00:12 نسخ یه حالِ خوب..!:)🖤
00:12 نسخ یه حالِ خوب..!:)🖤
00:11 ب همین سادگی ...🥲🤌💔
00:20 دوستتتت دارم.....................
00:12 غَمگینترینلحظهیزندگیم:🥲🖤 مشابه ها
00:14 نصخ یه نفرم ک منو درکم کنه ...🥲🖤👩🏼🦯
00:09 واقعا هیچکس دختر کوچولوم:)))💔🍷
00:10 بقیشو ول کن گریه امانم نمیدهد:)))💔
00:20 دوازده شب به بعد زندگی وارد جزئیات میشه؟!!:)
00:52 ولی من واقعا دلتنگتم بچه جون:)))💔
00:30 چشمات کاری که میکرد با من هیچ ساقی نمیکرد:))🍷
00:29 حاجی حالم خوب نیس:))))))💔🚶
00:11 تو بگایی ترین حالت تنهاتر میشی...😅💔
00:25 خوشا آن روز ک دلبر مال ما بود:)))
00:20 مواظبم باش نذار بمیره فردام...🙂
00:12 تنها کسی هستی که ورژن ضعیفمو دیده:)💔
00:07 من درحال دیدن سریالی که.....: 😂
00:06 . . .
00:32 `خدایا موشک هایشان را به هدف برسان!`
00:16 حاجی حال یه ایران بده.....ایران تسلیت :)
00:28 من عزیزم رفته تو چرا بیداری🥲💔
00:45 اتحاد بیشتر بین ایرانیان باعث اختلاف بیشتر بین اسرائیلیا میشه
00:35 غیرت=ایرانی.... تسلیتبندرعباس
00:13 از همون اولم معلوم بود آخرش چی میشه🤡😎
00:19 یونتان در ارامش بخوابی>>>>>>>>
00:12 تابستون داره ما رو میترکونه. 🇮🇷
00:21 بندرعباس تسلیت🖤🥀🖤🥀........
00:21 حتی پادشاه اژدها ها هم جلو ملکش مثل بچه هاست
00:20 بعداز سال ها..... غریبه ای دیدم ک...