00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:20 ❤️❤️🫶🏻......................
00:17
00:11 ................تهکوک................. مشابه ها
00:30 حسبی ربی!
00:09
00:13 .جرعت داری با نقطه ضعفم بازی کن تا..
00:14 خارجیا فارسی بلدن😂💔👏. . . . ..
00:48 تکست قـ؋ـلیت از تتلو چیه؟؟؟؟؟؟
00:07 من وقتی هر سال متوجه میشم ..
00:36 لا تخف و لاتحزن 🇮🇷
00:35 چه وایب خوبی میده.🥲..........
00:14 ایده برای اتاق........🌈🌌🌫❄️
00:08 وقتی از درون مردی ولی هنوز داری سعی میکنی ادامه بدی:
00:18
00:16
00:17 همینقدر مودی🙂😂💅
00:07 🙃🖤🚶🏻♀️.
00:15 مـــــ😢ــنـــــــ💔ـــــــ.....
00:06 ولی :)
00:06 خاطرات گذشته..................
00:09
00:12 میدونی علت گریه ی بی اختیاری چیه؟
00:33 قول داد نره ولی فرداش رفت.....!🖤👋🏼
00:11 من یه قانون دارم قبل از اینکه بفهمم بگو!
00:59 جوریکهسرکامنتایاینپستخندیدم🤣>>
00:14 شام چی داریـم؟! 🍔😅
00:06 چرا انقدر حق؟