00:05 هر کسی به فکر منفعت خودشه اینو بزار از ویژگی های انسان بودن
00:05 هر کسی به فکر منفعت خودشه اینو بزار از ویژگی های انسان بودن
00:29 گاه بایک لبخند گاهی هم با یک گذشت میتوان انسان بود ....🥺
00:19 پوچی و تهی....به نظرم مرگ انسان همینجاست.
00:22 😳🤔...... عجایب طبیعت ...... 🤔😳 مشابه ها
00:12 من عاشق این بشرم البته انسان نه هیولا 🫨🥰
00:12 آن چه را ارزش دهی انسان بماند آرزوست...
00:26 زمین بعد از نابودی انسان ها......
00:13 یادمون نره حداقل به اندازه یه پشه وجدان داشته باشیم😅🥲
00:26 بالاندعم انسان بیلدیم ک یالانسان
00:21 طبیعت سرلج برداشته بامن....:)!
00:14 ♡~~~~من خوشحال تریم انسان.......
00:18 اونجا که فروغ فرخزاد میگه:....
00:35 خدا تمام مشکلات انسان را برطرف میکند.....
00:31 دل انسان :)!
00:42 تجربی ها_ انسانی ها_ هنرستانی ها_ ریاضی ها
00:21 زمین:من فکر میکنم در بدن انسان زندگی میکنیم
00:43 چه جنایتی از این بالاتر که انسان زجه های قلبش را نادیده بگیرد
00:23 چیزایی ک انسان نباید بدونه.....
00:34 انقدر طبیعی بود طبیعت شدم.: 😂
00:04 ماه معنای انسان بودن را میفهمد…
00:11 وقتی ازم میپرسن با چی حالت خوب میشه؟😂👍
00:15 بلوچی باشه؟..
02:02 به هوش مصنوعی گفته چن سال دیگ باید مث سگ کار کنم
00:15 وقتی دو دقه نمیتونی مث انسان رفتار کنی
00:20 اگه گرون انسان بود : به روایت تصویر*&
00:16 انسان گل نیست... ولی گاهی پژمرده میشود...🥀
00:08 هوا دچار غم است و انسان دچار تحمل...
00:12 غمگین از طرف عزیز ترین انسان 😔😢