00:18 پشمامم ریخت فقط آخرشش ای وایییی
00:18 پشمامم ریخت فقط آخرشش ای وایییی
00:27 کی صدای جادوعو دیده؟دستا بالاااا
00:25 ولی صدای تتلو و وایب اهنگاش یه چی دیگس🙂💔
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️ مشابه ها
00:35 چندتا از آهنگای تهیونــگ و شنیدهبودی؟:))
00:19 کاور این اهنگ با صدای این دختر عالیه🥺👈👉
00:17 صدای گریه های من تموم شهرو برداشت:)
00:09 شد شد نشد بازم صدای موزیک و بلند میکنم :-)
00:28 صدای بسیار زیبای پسری که آهنگ غمگین میخونه
00:12
00:10 چقد صدای زیبایی داره وچقد کنسرت خوبیه🎤🎧👌🏻👌🏻
00:32 ولیصدایایندختره>>>>>>>>>>>>
00:14 ولی صدای پیانو آرامش بخشه 🎹
00:26 ایا صدای دورچی بده؟؟
00:58 ولی صدای شایان یو یه چیز دیگست🥲💜✨️
00:15 وجوریکهتومراقبمی؛💍❤️
00:37 ولی صدای جیمین یه چیز دیگه هست🙃
00:16 ولی صدای پریتا خیلی قشنگه>>>>>>
00:17 مگه جز سلطان بقیه این صدای آروم بخشو دارن؟♥️👑
00:30 این پایان فقط با صدای چاووشی کامل میشد:))
00:12 وایخداااا
00:29 وقتی صدای قرآن اینقدر آرامش بخشه 🥲❤️🩹
00:14 آدم ها شاید بار ها بخندن اما محاله آن لبخند ها به چشمانش نور ببخشند !
00:13 بگو چی اومد سر اون پسری که صداش زدم بابایی:)🖤
00:16 مـن و تـو شـایـد دنـیـامـون یـکـی بـود....🙃
00:27 .⤹ # 🎶🗣ᝰ 🤍𔘓 ⤸. - #حامیم .•
00:20 چه غمی داره صدای این دختر (آشنای من):(
00:23 دلگیرمازاینشهرسرد:))🖤🗨️