00:14 من خودم شخصیتم enfp هستم تو چی؟
00:14 من خودم شخصیتم enfp هستم تو چی؟
00:57 بی تی اس و جیمین.جین.شوگا.تهیونگ.جونگکوک.جیهوپ.نامجون
00:22 صدای حامد آهنگیو تا حالا شنیدین؟ 🫠🫀
00:16 اوکی ولی صدای پیانو یه چیز دیگس🌚✨️ مشابه ها
00:21 بچه ها خواننده مورد علاقتون کیه؟
00:17 تلاش کردم تا تورو از دست ندم ولی خودم نابود شدم🖤😓
00:11 #یع وقتا با همه اوکی جز خدت . . !
00:18 سلامتی خودم که با همه خندیدم...
00:18 من ۳ نفرم؟ خودم، غرورم،اون روی سگم🐶
00:10 کدوم تیم؟؟؟؟
00:31 صدای بی صدا...................
00:13 ★کراش بچگی تقریبا همه دخترا:★
00:19 تو تاریکی خودم تو رویای خودم باهاش هستم🚶🏻💔🥲
00:10 حتی اگه خودم خودمو نخواستم،تو بخواه🗿❤️🩹
00:15 من خودم فامیلیم حلوایی هست🤣🤣🤣 شما بگید تو کامنتا فامیلیتون رو
00:31 چم شده خودم نمی دونم❤️🩹🤍.....
00:08 با کی برای اولین بار از ته دلت خندیدی؟{خودم هیچوقت}
00:19 ____________________________:)
00:26 یهو به خودم اومدم دیدم قلبم سرد بود
00:18 What should I say?...... ...
00:16 عشق یعنی؛ حتی اگر خودم از خودم دست کشیدم، تو دستِ مَرا رها نکنی
00:16 شما برون گرایید یا درون گرا.....؟خودم برون گرا هستم!
00:56 صدای سلطان احساس قاسم فاضلی...
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:25 امسال با شکسته ترین نسخه ی خودم اشنا شدم...
00:41 استعداد هایی که دارن حیف میشن
00:15 مهم نیست مردم درباره چی میگن چون فقط خودم داستانم رو میدونم...
00:14 ت کامنتا بگین با کی میخواین تجربه کنین🙃🚶🏻♀️