00:26 ایا صدای دورچی بده؟؟
00:26 ایا صدای دورچی بده؟؟
00:14 ولی صدای جیمین مرگههههههههه!))))
00:26 این آهنگ با صدای جونگکوک.....:
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓 مشابه ها
00:15 شد، شد، نشد... ❤️🙂 صدای موزیکُ بلندتر میکنم...!
00:06 صدای جیمین😉
00:09 چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:06 بعضی وقت ها به جایی از زندگی میرسی که
00:09 شد شد نشد بازم صدای موزیک و بلند میکنم :-)
01:28 من عاشق صدای جومونگش شدم😂😂😂😂
00:17 خدایی صدای تهیونگ یه چیز دیگس🇰🇷
00:16 ولی صدای پریتا خیلی قشنگه>>>>>>
00:22 صدای حامد آهنگیو تا حالا شنیدین؟ 🫠🫀
00:17 صدای هوبی ی چیز دیگس اصلااااااا
00:14 وقتی میگم صدای خفن منظورم همچین چیزیه 💫
00:25 ولی صدای تتلو و وایب اهنگاش یه چی دیگس🙂💔
00:29 𝐵𝒾𝓁𝒾𝒶𝓎𝓁𝑒𝓈𝒽 𝒷𝑒𝒽𝓉𝒶𝓇𝒾𝓃 𝓀𝒽𝒶𝓃𝒶𝓃𝒹𝑒𝒽
00:50 واقعا امکان داره که بیاد؟؟!... ✨
00:17 مگه جز سلطان بقیه این صدای آروم بخشو دارن؟♥️👑
00:25 این اهنگ صدای احساساته....🖤
00:30 این پایان فقط با صدای چاووشی کامل میشد:))
00:14 آرامش بخش ترین صدای دنیا حسین است
00:28 صدای بهشتیش🥲💖
00:40 ولی صدای الیراد.......
00:34 من وقتی صدای فیلیکس و می شنوم 🤯
00:14 آدم ها شاید بار ها بخندن اما محاله آن لبخند ها به چشمانش نور ببخشند !
00:19 🫀😂
00:25 رقص کره ای و آهنگ شاد ایرانی چه ترکیب باحالی