01:25 شما صدای شهید رئیسی در دهۀ ۶۰ را میشنوید
01:25 شما صدای شهید رئیسی در دهۀ ۶۰ را میشنوید
00:25 آره جانم دختر بودن جرم نیست😉😊😉
00:14 ولی صدای این ملودی ترکیــ. »»»
00:03 ترکیب بهشتی!`🫠☘️🌧 مشابه ها
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:17 به نظر شما ایران چی داره!!!!!.
00:08 صدای درونم وقتی کنار اونم....❤️
00:17 صدای گریه های من تموم شهرو برداشت:)
00:14 ولی صدای جیمین مرگههههههههه!))))
00:14 ولی صدای پیانو آرامش بخشه 🎹
00:15 نقطه ی امن منی🔥✨
00:15 یکی از اینااا مقاامممم🦋🩶)))))))
00:26 ایا صدای دورچی بده؟؟
00:28 صدای بسیار زیبای پسری که آهنگ غمگین میخونه
00:09 شد شد نشد بازم صدای موزیک و بلند میکنم :-)
00:37 ولی صدای جیمین یه چیز دیگه هست🙃
00:07 Pov
00:31 بهترین دوبله قرن - وقتی فکر می کنم صدای خودش نیست ناراحت میشم 😂😂😂😂
00:43 هیچ وقت فکر نمیکردم از صدای جغ جغه خوشم بیاد: 😂
01:28 من عاشق صدای جومونگش شدم😂😂😂😂
00:16 ولی صدای پریتا خیلی قشنگه>>>>>>
00:17 مگه جز سلطان بقیه این صدای آروم بخشو دارن؟♥️👑
00:33 الان سختمونه ولی میرسیم به جایی که حقمونه...🖇️🤍
00:13 ای خدااا😂😂هوانگ این یوپم حتما درس مث اینه اونجا😂✨
00:17 خدایی صدای تهیونگ یه چیز دیگس🇰🇷
00:30 این پایان فقط با صدای چاووشی کامل میشد:))
00:20 چه غمی داره صدای این دختر (آشنای من):(
00:23 دلگیرمازاینشهرسرد:))🖤🗨️