00:44 ولی صداش انگاری از بهشته...
00:44 ولی صداش انگاری از بهشته...
00:49 جز غم تو هیچیو حس نمیکنم من واقعا کجای قصه ی تو ام؟
00:42 گل سنگم....
00:19 وای صداش رو🫠🥺 ♡ مشابه ها
00:40 اوج ارامش> صداش>موهاش>دستاش>خودش
00:59 مست صداش بودم که یهو ٪🧸🐬🦋🥺
00:41 ،،،،،،ولی چه غمی داره صداش،،،،،،
00:08 صداش..........................؛
00:23 صداش بهشتیه😭
00:39 و آرامشی که از وایبِ صداش میگیرم:)
00:39 صداش جوریه که آدم با شنیدش آرامش میگیره:)
00:56 ولی وایب صداش..................
00:38 صداش...
00:08 هیچی نگو فقط صداشو تا میتونی ببر بالا (..
00:26 انگار خدا حنجره اش رو بوسیده صداش بهشتیه
00:36 چقدر عالی تمام شخصیت ها رو صداشونو اجرا کرد
00:27 گوش بدید صداش خیلی خوبه♡♡♡♡....
00:18 چه غمی داره صداش. ،،،،،،،،،،،،
00:31 از این اکیپ هیچیش نموند:)💔درد و تو صداش حس کردم
00:37 چق صداش قشنگه..
00:27 قدرت صداش.....
00:19 صداش........................:)
00:54 اوکی روی صداش کراشم 🖖>>>>>>>>
00:21 بگو چی امد سر اون پسری که صداش زدم.........
00:26 صداش>3............................
00:32 صداشازتوبهشتاومده>>>>>>>>>>>>
00:33 صداش خیلییی قشنگه لایک کن کیوتم فالو کن
00:18 صداش>>>