00:42 ................................
00:42 ................................
01:00 نمیدونم چرا ولی بعضی ها میگن صداش قشنگ نیست ولی بنظر من
00:40 صداشون:`))))!>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:18 ...................فالو یادت نره......... مشابه ها
00:37 گفتم بیا بسازیم از نو❤️🩹پلای شکسته رو🥺
00:18 اسکوییشی .......................
00:29 دل من فقد ب بودنت خوشه:))))
00:14 صدای خش خش ابر و پاییز و بارون
00:19 چه صدای داره قبول دارید🙂:💙. .
00:46 آرزوی هر دختری★★★☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
00:26 _یچیزایی تا ابد باهآت میمونه مثل بدترین حس تو بهترین سن ،،سآغر🎈🧸🤍
01:00 تو؟؟؟ عمرا✌🏻 🥴
00:30 تو چشات خیره می شم درگیر چشم های توم♡
01:12 ولی وایب صدای این پسره خیلی خوبه:):)
00:27 قدرت صداش.....
00:12 . حال مرا بد کردی!
01:10 خیلی آرامش بخشه من خودن چند بار گوش دادم🥰
00:17 😔💋.
00:17 . وای نه
00:22 باین چند روش صدات تو ویس چن برابر بهتر میش!
00:32 ولیصدایایندختره>>>>>>>>>>>>
00:11
00:22 قشنگ بود(:.
00:29 ولش تو نخونی بهتره ....
00:17 هعی تا هستن قدرشون بدونین😃🤗🤗🤗
00:20 قدرت بینظیر صدای جانگکوکییییییی
00:20 به اندازه کافی نبودن...... 🥺💔
00:39 خعلی خوب بود، قفلی جدیدم.....>>>