00:15 ولی این صدا از بهشت اومده قبول دارین؟❤️🎌💯
00:15 ولی این صدا از بهشت اومده قبول دارین؟❤️🎌💯
00:09 ....و من همچنان بی صدا بغض می کنم....
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه مشابه ها
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:18 گریهکنبزارهمشبیادبیرونزودباش..
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.
00:29 صدا هایی که شبیه به بی تی اس هست
00:11 هیچ داستانی نمی تونه من رو به گریه بندازه🥹
00:11 خشته شدم از خنده هایی که پشتشون یه شب گریه کردنه 💔🖤
00:21 تبدیل شدن خنده شوگا به گریه🥺🥺
00:08 تو فقط خداحافظی کردی ولی من تا صبح داشتم گریه می کردم
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:32 اگه اینجوری بود من الان گریه نمیکردم
00:22 گاهی هم باید گریه کنی راحت باش
01:16 اشکم در اومد خیلی با اینکه فقط یه فیلم هست
00:06 اگه یه روز ماه تو رو به اسمت صدا زد:))
00:51 آدمک بخند!
00:05 فقط هنذفریم بود که صدای گریه منو شنید..
00:12 مَردا گریه نمیکنن🖤💤
00:28 گریه نکن ...........
00:20 اونیکهگریهمیکنهیهدردداره...
00:11 با تو خندیدیم با تو گریه هم کردم..:/
00:10 فکت:مود من بعد از کلی گریه کردن!
00:13 از جاهای پر سرو صدا متنفرم-_-:)
00:35 چهره و خوش صدا بی تی اس وارد می شود😉
00:10