00:16 برام نخرید گریه میکنم ...حلالتون هم نمیکنم
00:16 برام نخرید گریه میکنم ...حلالتون هم نمیکنم
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:17 دقیقاً من ،ولی من بدون صدا میخندم پهن زمین میشم 🤣🤣
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان مشابه ها
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:09 از اینکه هنوزم بخاطرت گریه میکنم متنفرم.
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:28 حاجییییییی ولی من واقعا روی این صدا کراش زدم😂
00:29 چقد صدا این دوتا وایب خوبی میده:)
00:05 مامان من جوری میزد که گریم بی صدا بود فقط دهنم باز میموند😂😂😂
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:22 {مرا دریا صدا می زند...!...} !
00:16 صدا همینه که هست پس حرف نزن اره
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:16 .....چقدر این صدا و تصویر بهم میان😂...
00:17 این زندگی تقدیم به صاحب این صدا
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))