00:36 اگه میخوای زنده بمونی سرد باش! موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:36 اگه میخوای زنده بمونی سرد باش! موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:10 کاش وقتی گریه میکردم یکی بود بهم میگفت
00:06 خودت هوامون رو داشته باش........
00:07 این برنامه ها رو برای مدرسه داشته باش📋📔 مشابه ها
00:14 وایسادم عقب با اون خوش باش و بخندی…!
00:09 تو دنیایی که همه بیبی گوریل و پیک می شد؛
00:06 با این کارا گرگ باش ...........
00:15 باش او دم دستم هرجا بخای میبرمت:))
00:09 هیچکس بی کس نیست ولی...