00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:43 تا حالا احساس کردی که آدم بده شدی ؟؟🥲
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:11 تایپ های mbti چه زمانی احساس حماقت می کنن؟ مشابه ها
00:17 ولی سورنا و درداش......🚶♂️💔
00:06 جدیدا خیلی بی احساس شدی!...😄💔
00:21 فقط دخترا این لحظه و احساس رو درک می کنن🥺
00:16 این چرا انقدر حق گفت برای چی احساس میکنم این منم
00:29 صدای شکستن قلبش تا اینجا اومد.....
00:12 اگه احساس تنهایی میکنی
00:12 به احساس تنهایی نمی ارزه🤷🏼♀️😂😂
00:08 احساس دلقک بودن برای خودت:((((
00:09 چرا، تازگیا`انقد. بی`احساس؛ شدی`
00:28 آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی...
00:10 خیلی بی احساسی.................
00:04 از آدمایی که دلشونو شکستن..
00:20 توایناحساسمنوبردی.
00:18 بهترین ورژن خودتو بساز ( ‾́ ◡ ‾́ )
00:06 واقعا نمیدونم چرا هیچ احساس خاصی ندارم
00:05 بنده همیشه احساس واگعی میدم و کیک دریافت میکنم
00:14 احساس خفگی میکنم. بغض گلویم را رها نمیکند 😜😁😁
00:24 احساس میکنم خیلیییییی حق گفت چون خیلی مواقع احساسش کردم
00:36 آدما به انجام کارهایی که نباید انجام بدن علاقه دارن
00:09 چطور بهم میگین بی احساس ؟:)...
00:43 احساس ادمارو نابود نکنین:)....
00:19 ولی دل شکستن بلد نیست..... :))
00:53 حرفای من به همتون......... :)(
00:56 صدای سلطان احساس قاسم فاضلی...