00:24 واقعا من اینجا خیلی دلم برای جی جی سوخت
00:24 واقعا من اینجا خیلی دلم برای جی جی سوخت
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
01:02 تو تنهاییت میوفتی یاد من یه روز...
00:14 پاداش تمام کارهای که برایش انجام دادم:) مشابه ها
00:12 موندگار نیستین نرید تو رابطه چرا خیانت میکنید💔❤️🩹
00:20
00:12 ای بابا❤️🩹🪽
00:21 نزاشتن خب🚶♀️
00:14 قلبم و مغزم❤️🩹😅😓 .
00:12 خستم از همه چیز... دنیا خیلی بی وفاست
00:21 دارم دق میکنم:)
00:09 بعد ی شکست قویترین فرد شو ک دیده🙂🤌🏻:
00:11 من خستم از این دیوارا! خستم از این رنگش!
00:21 چون صاحب کلمه برام ارزشمند بود🦋🖤
00:26 هزار خطبه هم بخوانند حرام است معشوق کسی را ب دیگری دادن:))
00:07 pov:
00:14 پیش اومده برات یا نه...؟😂😂💔
00:57 نصیحت امشب ...🙂🚶♀️
00:18 حتی اگه «۴۴۰»هم بشهههههههههه:)
00:14 خیلی سخته !کی تجربه کرده خودم تجربه کرد🥲
00:22 آره😥😥 جدا شدیم😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔
00:23 ` بازم هست ولی دیگه مثل اون نیست! `
00:15 ..............................
00:29 وفاداربمونید،کارسختینیست! ❤️🩹
00:28 ................................مهدیار🥲🤌
00:15 `:کابوس من شدی لیلا چه سختمه:`
00:23 نشد که بشه....................
00:11 خـسـتـمـ از خـاطـراتـ مـونـدگـارتـ🖤:)