00:13 دوباره زنده شدن......................
00:13 دوباره زنده شدن......................
00:38 دلم شکست یا جانم هنوز چشم ب راهتم 💔🚶🏻♀️
00:20 تنهایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:06 ضربه نامردی گریه کارما تنهایی مشابه ها
00:17 مننمیگمقلبمشکست...
00:09 غمگین_ تنهایی_ افسردگی _ دارک _دپ
00:28 میشه از تنهایی های ما هزار صفحه نوشت🤡💔
00:46 اگه توام اینارو انجام میدادی بگو من احساس تنهایی نکنم😂👊🖐
00:48 کننده دار بود دلم نیومد تنهایی بخندم
00:15 من همیشه غمیگن بودنم را قایم کردم، ولی دیگه نمیتونم ،دارم نابود میشم👋
00:16 وقتی شب تنهایی فیلم ترسناک میبینی😂😂
00:19 اووووو من قلب زیاد شکستم،ولی بعدش یکی پیدا شد قلبخودم را شکست
00:13 تنهایی عادتمون شده است دیگر هعی
00:10 ولی آخر هم شکست میخوری ..........
00:30 تنهایی خیلی خوبه اگه بلدش باشی
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
01:29 تنهایی من پایانی از خاطره های او میساخت.. :) 🙂💔
00:09 -خفته در پیله ی تنهایی خود....
00:05 تنهایی
00:18 ولی...قلبم شکست...!!!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:09 بعد ی شکست قویترین فرد شو ک دیده🙂🤌🏻:
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
01:28 گودزیلا ی دهه نودی رو نمیتونی شکست بدی
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!
00:26 برای روحیه به مردم ایران که ما میتونیم
00:48 دختر پسر فرقی نداره باید دل سیر باشه 🙂🚶♀️