00:39 انیمیشن با نقاشی🕸🕷👤............
00:39 انیمیشن با نقاشی🕸🕷👤............
00:08 چقدر دلم برای این کارتون تنگ شده
00:32 ....... انیمیشن سونیک 3.......
00:22 چقدر انیمیشن المحتال عالی بود واقعا مشابه ها
00:19 واسهدیدناینانیمیشنهازیادیبچهبودیم!😱💜
00:10 واقعا حققق 🥺🩸
00:14 ولی انیمیشن درون و بیرون خیلی خوب بود
00:17 ایده دکور اتاق (معمولی /کیپاپ)
00:47 بد ترین کمپانی های کیپاپ....، 😒😑
00:37 طنزها اما حقیقته تلخه...🙃💔🚶
00:33
01:22 ثانیه به ثانیهی این انیمیشن معنی داره...
00:07 But I was thinking Only I am my best friend!💔🖤
00:05 یادت نره دهنت سرویس شد تا...👀🚶♀️
00:06 گاددددددددددددددددددددددددددددد
00:13
00:24 دیر میفهمی بهترین دوران مدرسه است:))
00:14 به ادم فشار میادددددددددددددددد
00:25 هان جیسونگ و چانگبین / استری کیدز / کیپاپ / کره ای
00:15 شب شده اینا همه خوابیدن تو هم بخواب...🥷🏿💤💔
00:12 کیا انیمیشن کورالین رو دیدن...... ؟
00:10 .................
00:40 خیلی کیوت ههههه .
00:26
00:21 تا حالا انقد رو دست نخورده بودم😂
00:17 هیوای🙁 😂 🤌
00:11 دیگه دیگه ما دانش آموز ایرانیم 😁
00:21 ولی این پدر...🥺❤ .