00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
00:15 اون خنده آخر از گریه بدتره 🤣🤕🤣🤕
00:23 کلا هپی فیسم دیگ از تو داغونم ولی ظاهرم نشون نمیده:)
00:12 آرام🇰🇷 جیهوپ 🎤جین 🖇جیمین👻 شوگا😊 کوک❤️ وی 🤍
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....! مشابه ها
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:08 نگرانم آیندم بودم که این آهنگ شوگا رو:
00:13 خنده هاشو عشقه گریه هاشو عشقه:)
00:30 غمگینـ مرگـ گریه عزیزانـ ناراحتىـ
00:13 #چه ذوق هایی ک تبدیل ب گریه شد. . . 🖤🚶♀️
00:37 ( شوگا ـ جیمین) آرمی بی تی اس ♡
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
00:08 او خدای غیرممکن هاست✨... در حالی که تو برای ممکن گریه میکنی🥺❤️🩹
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:)
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:14 شوگا یه بار گفت...............
00:44 دلم برای نامی سوخت تو چشاش غم بود:
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.
00:25 حسودی جیمین خان، خیلیم عالی ادامه بده! 😂😂
00:11 هیچ داستانی نمی تونه من رو به گریه بندازه🥹
00:18 گریهکنبزارهمشبیادبیرونزودباش..
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️
00:18 میکس خفن از اعضای گروه بی تی اس: 💜
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..