00:47 نظر بی تی اس درباره کامنت ازدواج💓
00:47 نظر بی تی اس درباره کامنت ازدواج💓
00:18 تو این لایو جیمین من داشتم مثل چی گریه میکردم ! 👌🏻😪
00:35 به خاطر هیچ کس گریه نکن ❤️🩹❤️🩹❤️🩹💔
03:14 آهنگ لیلا لیلا با صدا جیمین شوگا جونگ کوک و تهیونگ:) فارسی میخونن مشابه ها
00:10
00:14 دلم گرفته گریه ام دست خودم نیس:)
00:26 جوری که بقیه همو بقل میکنن مینیوال شوگا اون لحظه
00:06 گریه کردی...................):
00:10 بزنم؛ بعدم رفیقام اینجوری گریه کنن..
00:36 دیگه از گریههام معلومه حالم بده💔🌱
00:11 بله من دیگه حرفی ندارم😏. اصلا عالیییییی الان گریه میکنم
00:08 حتی مامانم هم برام گریه نمیکنه🙂💔
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
00:11 آهنگ های بی تی اس آدم را به آرامش می رسوند😌))
00:12 چشم هامو بستم تا گریه نیاد⚰️🖤🪦
00:29 من اون شب گریه نکردم 🖤😔😔😔😔😔😔😔
00:15 شاد بوده من اونجا بودم، گریه آبغوره من اونجا بودم...🙂🖇️🦄
00:22 سولو جدید شوگا از گروه بی تی اس کره جنوبی
00:20 همون لحظه بنگتن با زیبا ترین عضو ها:
00:51 بهترین و غمگین ترین اکس دیت :)
00:19 واقعا شاعر راست گفته❤BTS💜شوگا
02:16 خدایی جیگرت اتیش میگیره صدای گریه شونو میشنوی
00:14 رپ شوگا🛐
00:10 هیچوقت یادم نمیره ک چجوری گریه میکردم🥲💔
00:12 بدترین درد دنیا اونجاست که گریه کردی اما باید بخندی تا کسی نفهمه 💔😒
00:15 اگر کس گریه میکنه بخاتر این نیست
00:11 خنده تلخ من از گریه غمگین از تر است
00:05 مبتلا به دردی هستم که نه گریه نه صبر آرومم نمیکنه