00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)
00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)
00:11 تنها چیزی که از بابام میخوام...😂😂
00:22 دست بردار....تو نباشی میشم دست تنها!🥺💔
00:17 تنها چیزی ک با آیدلم مشترکم:😂 مشابه ها
00:11 منو تنها گزاشت ...............
00:06 خنده تو تنها دلخوشی منه.......
00:12 pov:تنها دودی که من عاشقشم....
00:36 این شد که همه تنها شدند.))))
00:12 حالمون خوش نیس نباید مارو تنها بزارید💔🖤
00:22 تو تنها دلخوشی مایی، زود تر بلند شو:)💔
00:06 خوبه حداقل تنها نمی مونم🤣🤣🤣
00:15 خعلی سخته هیچکس درکم نمیکنه تنها ارزوم مرگه .....
00:19 تنها کراشم و عمرمممممم تماممم زندگیمممممم هکتوررررر💗🫶🫦🫀🦋
00:39 تنها چیزیکی حقه ودر زندگی ما سرک میکشه🥲
00:15 وقتی میگن بچه رو با خالش تنها نزارید😂🤦♀️
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:15 انسانیت تنها دینیست که پیروان چندانی ندارد ...
00:18 تنهامیشیتکسمیدی،هستی!-:)″🌚💔
00:18 نصف شب میشینم اینجا تنها بی تو:)
00:20 تو تنها ترین و مهربان ترین رفیقم هستی h✨️🤍
00:14 تنهاشدمسرتو:)!
00:16 ولی تنها کسی که پشیمون بود کنارمون بود خدمون بودیم🥲🚶♀️
00:20 نه زمین شبیهش را دید، نه زمان تکرارش کرد... عــلــ🩵ـــے
00:11 تنها جواب بی احترامی …………………..
00:23 این آرمیه دنس جیمین و جلو خود جیمین رفت !
00:12 داداشم میگم میخوام تنها باشم.اون:
00:24 من تنها نمیتونم......:) برگرد:(
00:08 بگید ک تنها نیستم🤌🏻🤌🏻🥲😂....