00:25 😂
00:25 😂
00:14 in dania chi mikhaye ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:15 تو همون یاری هستی که شهریار میگه بدون وجودش شهر ارزش دیدن ندارد:)⛓️
00:16 مشابه ها
00:20 `شهر و گرفتن بعد تو آبرای تیره...
00:18 یه اسلایم بازی میزارم با صداش حالا کنین
00:09 خلاصهکهعالیماصلانگراننباشین🦦
00:08 عاشق شدم عاشق شدم 😎غلط کردم غلط کردم 😕😁😁
00:23 خب تابلو بازی در نیار دیگهه😂😂
00:53 شب هاے قدر🌙🖤🥀..............
00:10 ایده بازی با دوستاتون
00:10 ▪︎ *•• من از این* - *شهر وحشی خیلی ضربه خوردم..!🖤🚶🏻
00:13 فوبیاتون بین اینا کدوم بودن؟
00:11 این آخرشه...؟ مثل اینکه...🥷🏿💤💔
00:26 دارک، اسکویید گیم، دختران جذاب
00:12 در شهر بی وفایی عاشقی کردن خطاس🙃💔
00:29 ضربهچیهمنروخودمقَمِهکشیدم...!
00:16 یونتان عزیزم امیدوارم در آرامش باشی 🖤
00:15 وقتی با دلار صدتومنی میفهمی فردا تعطیله!
00:11 ««««««« .🌱✨🤍🥲♥️. »»»»»»»»»»
00:58 از قضا روزی اگر حاکم این شهر شوم. وسط شهر دومیخانه بنا خواهم کرد💔🍻
00:15 بازی و سرگرمی با خودکار و آموزش
00:35 [۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰]🤣🤣
00:38 طنز
02:02 مو یه بچه لر بودوم تو همــ... 😐🙂
00:11 مگه میشه از این ابهت گذشت؟؟ 😎✌🏻🔥
00:20 دخترانه، بی تی اس، کیپاپ، موزیک
00:20 آبــــــراهــــــام ........=(