00:19 سول باشه ؟
00:19 سول باشه ؟
00:15 اُلاف سیگما | بس کن سیگما علی 🗿☠️
00:06 بزرگترین باگ دوست داشتن یک نفر اینکه..
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:) مشابه ها
00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..-
00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
00:30 تنها هفت دقیقه ای که دوست دارم به یاد بیارم...🥺🥲🍭
00:17
00:12 ولی ما خودمو دوست نداشتیم.......
00:18 من همه اینا رو دوست دارم 😍 ولی این یکی🤤🥰
00:26 دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 غمگین دوست آشنا مدرسه غریبه دشمن