00:16 هرچه کنم نمیشد.......
00:16 هرچه کنم نمیشد.......
00:18 اگه ازم بپرسند: ....🧑🏻🦯
01:00 خون می چکد از دیده در این کنج صبوری !
00:25 یادت در دلها زنده خواهدماند.. مشابه ها
00:10 معلم امت🥺❤️🩹
00:26 ولی این تیکه زیادی قشنگه...!!!
00:38 نه بخاطر خودش بخاطر تیکه کلامش ......
00:19 خسته ام از زندگی
00:26 ༼⳹࿙چه ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم࿚⳼༽♾⛥❁
00:15 ...............................
00:14 حق پابرجاست💪☝️
00:16 حتما تا آخر گوش کنین .
00:36 یارادانا قوربان:))))))))))))))
00:44 الان اونجام که فریدون مشیری میگه:
00:16 ارغوان ، میبینی؟...🩶):
01:02 سلام بر آنها که مثل مولایشان تنها کشته شدند💔
00:16 جمهوری اسلامی💪💪✌️
00:52 قشنگ بود:))))))..................
00:49 باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم...🧸
00:25 خود را کشتم و درمان خود کردم ..!🥺🖤
00:13 شـعـر زیـبـای فــروغ فــرخـزاد
00:15 بحث سر عقیدس💪😏.
01:00 نیروی امنیتی ایران vs نیروی امنیتی آمریکا
00:17 دیوانه مَن میبینَمِش...:)!🥲💔
00:39 بی وفا قیامتی هست🖤💔🖤💔🖤💔🖤💔
00:35 خیلی زیباست...
00:21 جوان ز حادثه ای پیر می شود گاهی...
00:22 حجابو میخرم🥲💔