00:12 دوباره واسم فیلم بازی کن...
00:12 دوباره واسم فیلم بازی کن...
00:12 دوستان کی یادشه. یادش بخیر ❤ـ❤
00:48 متولد چ ماهی هسی کامنت کن واسم💪🍦
00:20 دلم شکست من این اتفاق واسم افتاده ناراحتم مشابه ها
00:17 دوست داری باز واسم ناز کنی نه...
00:06 یادش بخیر هربار که اینکار میکردم بخاطری این حرف زبون گاز گرفت
01:18 "واسم سخته پدر خونده بمونم"
00:21 ببخشید دوست داشتم واسم یه دنیا بودی🥲💔
00:11 نموده راهی جز واسم رفتن.......
00:09 مثلایهودیگهنباشمدلتونواسمتنگشه:)🥹💔
00:06 یادش بخیر . . .
00:16 بمون واسم واسه همیشه.... 💎🌈..
00:19 وایبش با حاله واسم............
00:24 ✦ واسممهمنیستحالدلت ✦
00:16 دلت میشه تنگ واسم؟:)............
00:25 آهنگش ولی>>
00:46 یادش بخیر چقدر سر سیندرلا و اناستازیا گریه کردم😐
00:17 واسم مهم نیس حال دلت.........!
00:21 یادش بخیر ••••••••••••........🥺
00:06 واقعا سواله واسم................
00:23 کیه ک بتونه جایه تورو واسم بگیره ؟!
00:09 ولی من هیچوقت دلم برای حالم نسوخته چون دیگه حالی واسم نمونده
00:13 ایبابا اینم حسرت شد ک🥲❤️🩹🕊
00:11 ولی خب هیچکس تو نمیشه واسم :).
00:21 بچه ها یادش بخیر لیسانسه ها ..
00:14 تو که بمونی واسم به کسی احتیاج ندارم🎀💕H..
00:14 کسی واسم شبیه تو نمیشه
00:08 دگه همه چی عادی شده واسم......