00:05 تنهایی
00:05 تنهایی
00:20 میگیره از تو سرم درد چشام از گریه ورم کرد😅💔
00:12 خب همگی اماده برای راند بعدیه گریه
00:19 چرا داری گریه میکنی؟:)) مشابه ها
00:18 گریه نکن عزیزم بابایی اینجاست!:)
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️
00:30 - آخر یه شب این گریهها سوی چشامو میبره : )
00:06 گریه میکنم چون....✨️🖤📌🪽🚬💅
00:47 من بمیرم براش من بمیرم برای گریه هاش🥺🥺
00:17 هعی شده بخاطر رفیقم اینطوری گریه کنم...
00:15 بعضی وقتا گریه بیشتر از خنده خوشحالت میکنه
00:16 اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره،:)
00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:09 از اینکه هنوزم بخاطرت گریه میکنم متنفرم.
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:16 برام نخرید گریه میکنم ...حلالتون هم نمیکنم
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃