00:44 وقتی نصف شب اسنپ میگیری🤣فقط آخرش
00:44 وقتی نصف شب اسنپ میگیری🤣فقط آخرش
00:13 خیلی دلم میخواد پرنسس طور رفتار کنمااا اما من یلی بیمه،جنگی بیمه!🎀🦦🤌🏻
00:11 ذات آدما.........عوض نمیشه! ..
00:37 فکت:این ریمیکس تورو یاد یه نفر میندازه..!🖤 مشابه ها
00:37 وای خیلی خوب بود🤣
00:20 راستشو بگو عروسکعلی 😔👍🏻
00:18 آهنگ غمگین: دلتنگی در شب شهر ویدئویی احساسی و دلنشین از چشمانداز شبانه شهر از داخل خودرو، با متنی فارسی که دلتنگی و تأمل را به تصویر میکشد و با موسیقی غمگین همراه شده است. حا...
00:11 یه جمله خیلی زیبا از پوریا پوتک
00:06 شما پیش کی خل و چل میشید؟؟؟؟؟..
00:15 برای شادی روحش الفاتحه 😂😂
00:08 ما همه خنگیمو تخم مرغ خوریم هی😂😂
00:16 مجموعه تصاویر پیکسل آرت شبانه با موسیقی غمگین این ویدیو مجموعه ای از تصاویر پیکسلی زیبا با پس زمینه های تیره و مضمون های مختلف است. موسیقی غمگین و دلنشینی به ویدیو اضافه شده است.
00:35 ی چیپسی برام بخرررررزرررر😂😂😂😂😂😂
00:27 جرر🤣😂
00:11 دلنوشته غمگین: چی شد یادت رفت؟ ویدئویی کوتاه و غمگین با صدایی احساسی و متنی دلنوشته.
00:19 تنها جای امن بغل خودته `مامانی`
00:21 از تهران رفته بود شهر ما😂😂😂
00:24 حقققققققق🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
00:23 معجزه ای به نام مژه............
00:06 (-_(-_(-_-)_-) (-_(-_(-_-)_-).
00:14 یهو رفتی تو کجا ............🖤🖤
00:07 عدد پی عدد..😂
00:09 اگ عصبانیت پول بود..!😅
00:18 این آهنگ خیلی دوس دارم .......
00:25 :))))))))))))))))))))))))))))))))
00:15 به حاطر رفتیی که یای ازم نمی کنه
00:09 ایران تنها کشوریه که........: 😂
00:04 من قبل امتحان اینجوری میشم وقتی میخوام برم امتحان بدم