00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:36 رویا ببارد، دختران برقصند و خدا بخندد)؛💛🥺
00:16 تا حالا معنی این آهنگ میدونستی؟
00:06 ای خدا از مگسم شانس نیاوردیم😑 مشابه ها
00:13 _چی میشد ماهم به کسیکه دوستش داریم میرسیدیم(:❤🩹
00:08 شاید.......همیشه .....یه امیدی داشته باش
00:13 #همدیگر را دوست داشته باشیم:)!!
00:08 دوست داشته باشه وقتم برات میزارع:)🌱
00:20 ایبابا😔✨
00:16 هیچکس رو انقد دوست نداشته باشین که... ❤🙂
00:17 بدترینحسی کهیهپسرمیتونهداشتهباشه
00:08 یکم بیشتر هوای همو داشته باشیم ..
00:12 هیچ وقت کسیو نداشتم که دوستم داشته باشه
00:13 شانس مننن...............🦦🤝🏻✨️
00:13 یادمون نره حداقل به اندازه یه پشه وجدان داشته باشیم😅🥲
01:00 کاش همه یکیو داشته باشن که بیشتر از خودشون درکش کنن: )
00:23 این آرمیه دنس جیمین و جلو خود جیمین رفت !
00:26 جررر😂🤣یه ذره هم نتونس بره بالا😂💔
00:27 خودت باش به خودت ایمان داشته باش
00:10 شانس سر امتحانم تو ذهنت پلی میشه🔪🌚
00:13 شما درست حس میکنین
00:16 تو منو فریب دادی تا دوست داشته باشم
00:12 هیچ وقت کسیو نداشتی که دوست داشته باشه):
00:09 خدا بده شانس منم میخوام😐😂
00:30 همه، باید یکی از این خواهر ها داشته باشند 👩🏻🦰🫶🏽.
00:40 وایبی ک صدای عرفان داره هیچکس نمیتونه داشته باشه:)
00:40 که یه نفرو با تموم وجودت دوست داشته باشی 🕳️
00:12 عاشق چیزی که نمیتونیم داشته باشیمـ🥲