00:27 تراپی؟ نه ممنون هایده هست.
00:27 تراپی؟ نه ممنون هایده هست.
00:23 انتظار کشیدن خیلی کاری سختیه:)))))))
00:16 Mahyar✨️
01:00 دونگ پیوو مودددد. .. 🚶🏼♀️ مشابه ها
00:52 با همین چرت و پرت گفتن هاش بازدید ها و فالورهاشو دیدین؟؟؟
00:15 ................................
00:08
00:37 عجب صدایی داره👌💥به افتخار اش لایک کنید♥️♥️
00:05 هی :))😂
00:08 او مرا تنها رها کرد تا به من بیاموزد
00:06 😉💙
00:26 زنیتهمینه:)
00:14 💔..............................
00:14 . حق باشه؟
00:21 نازشستم..✨️🥲
00:57 او قند روز های تلخ من است:))))
00:23 ............ ..... ...... .....
01:01 آخه عاشقم....❤️🩹
00:34 خدا چه نازی داره فقط داب گرفتن شو نگاه 🥹🫠😁😂😂😍😍🧿🧿
00:14 فقط یک چیز میخوام.....چیز زیادیه...؟
00:22 ...............................
00:27 تو رتی مه خوشیام زیر اوار
00:27 خاطره الكل نيست ك بپره...!
00:15 بیکلام بهشتی پیانو و ویولون...
00:14 ولی من هنوز چشمامو می بندم تصور میکنم...🥺
00:20 ..............................🌱🥺
00:58 چه جالب؛)
00:15 حق