00:07 منو سیسی وقتی میبینیم.........
00:07 منو سیسی وقتی میبینیم.........
00:07 نمیدونم بابت آرامشم خوشحال باشم یا برای تنهاییم ناراحت..
00:15 سهلام یه دونه وایب مشکی خدمتشما ماهزادها
00:31 دلم بد جوری تنگ شده برات ولی محاله برگشتن »»»»»»👩🏻🦯 مشابه ها
00:09 من وقتی کراشمو میبینم و سعی میکنم براش جذاب باشم😂😂
00:29 روحت شاد رفیق:)🖤
00:13 مامانم : فقط میخوای بری سر کوچه چرا اینقدر آرایش میکنی ؟
00:15 دلم خیلی تنگ شاد برای آن روز ی که باهم بودم 😭😭😭😭😭😭
00:09 آرزوی مرگ میخواهم تا مادرم خوشحال شود
00:23 خوشحال باشید که پشت سرتون غیبت میکنند😂🤙🏻
00:15 `برج بلند تو اوج تباهی بود` .
00:14 من خسته ام جماعت زنده کش مرده پرسی:((
00:13 بی دندون:)💔🖤🥀
00:13 واقعا باید یه خسته نباشید به این کارگر های زحمت کش گفت..
00:15 heavenly voice:))))))
00:21 صدای قشنگ بیبی در حال مکالمه /
00:46 دم اینجور مردما گرم ، که دل دیگری را شاد کردند 🤌🏻🥺
00:13 اره من به نظر خوشحال میام ؛ همیشه خوشحال
00:12 خوشحال نمیشه کسی از خوشیت❤️🩹
00:17 فک میکنی دیگه حست تموم شده تا وقتی که دوباره میبینیش.❤️🩹
00:23 خوشحال باش و برای خودت دنیا رو جای قشنگتری کن
00:20 خیلی حس بدیه نمیدونی خوشحال باشی یا ناراحت))
00:21 وقتی با هم هستن خیلی خوشحال میشن🥹🫠❤️
00:15 تقدیرم اینه که خوشحال نباشم...
00:22 (بافشه)اهنگ زیر نخلا از هیدن و خلسه تو چنلم هس خوشحال میشم سر بزنی
00:06 شده عادت که تو تنهایی ناراحت باشیم پیش بقیه خوشحال
00:34 شاید ماهم میتونستیم خوشحال باشیم، اگه...
00:23 موزیک برای غمگین و شاد دنیارو باتو فقط میخام