00:25 اینن دیگه خیلی حق بود ︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵
00:25 اینن دیگه خیلی حق بود ︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ `)︵‿︵
00:13 نه قیافتو سیسییییییی............
00:53 یکم ما را درک کنید ،اینقدر هی نگید چرا ساکتی...
00:13 والا حق تر از این ندیدم😂✨...: مشابه ها
00:09 علاقه من به ایس کافی:))))) 🥹😁🫠
00:08 *برام مهم نیست . . . . . . . .
00:18 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:41 ................................
00:26 یارو به یاشار میگ چن وقته اشنا شدیم بیا خونه😂
00:17 در نا امیدی بسی امید است (بقیشم یادم نمی یاد🙃)
00:15 یاشار............................
00:09 برنده اونی بودکه بدون فکروخیال خوابید !
00:19
00:17 هر وقت غمگین شدی به اسمون نگا کن🥺💜
00:38 جوری که این آهنگ قفلیمه>>>>>>>
00:08 تو زندگی من...................
00:13 🎀:::::::::::::::::::::::::::::
00:21 انشاللاه برای همه کنکوری ها دعا کنید واقعا سختی میکشن:::::
00:23 اهمیتـی نداره بقیه چـی میگن ..
00:07 آدمارو از دوست داشتنتون خسته نکنید.. 🖤
00:12 :(🖤
00:27 گآد.نیگاااااااشکن😭😂💕
00:24 . مخصوصا اگه عروسی باشه😂💔
00:16 مشکل من نیست سیسیا ، که نخونده ۲۰ میگیرم ! 👌🏻😂
00:34 ولی ذوقـ یه دخترو کور نـکـنیـد!🖤🙂
00:09 +++
00:14 باهم دیگ هستیم فابریک مثل باب اسفنجی پاتریک (:
00:11 وقتی خرید هات تموم میشه و ...😂