00:10 ولی قشنگی ماه و نمیشه توصیف کردددد)))
00:10 ولی قشنگی ماه و نمیشه توصیف کردددد)))
00:46 ویژگی ماه ها🥱💜
00:19 اگه تو ایسلند زندگی میکردی اینجوری بود:)
00:25 تولدبیبهشه!مدرسهگیرنمیده:)) مشابه ها
00:30 ارمی عم در حال کردن صبر که ۴ ماه دیگه بشه
00:09 ماه تولدت و برام کامنت کن ! 👌🏻🙃 من خودم متولد تیر هستم 👌🏻❤️
00:53 تو رفتی دگر ماه و ایینه.........
00:18 خداحافظ ماه قشنگم / خاطراتتو میبرم همرام
00:10 وضعیت من توی خرداد ماه🤣✌️
00:10 چرا همش اینقدر به ماه نگاه میکنی؟
00:18 کدوم مسیرو برای قدم زدن انتخاب میکنی؟؟؟
00:15 تئوری: اگر ماه تو آسمون وجود نداشت!😶🌫️
01:30 نکات خانه داری درمورد میوه ها.
00:53 بریم برای یه دسر خوشمزه ماه رمضان 😇
01:13 ماه منهههه🌚 ✨️
00:06 ویدیو لو رفته از من توی پله های مدرسه😂
00:09 ماه ی که من دوسش دارم💜🤍😍😍😍
00:14 اگه میشد ماه شب تارم تو بشی خیلی خوب میشد .
00:09 فراموش خواهی شد در اولین برف مرداد ماه★
00:22 منم عاشق ماه اکتبر هستم 😍♥️🎀
00:25 متولدین هر ماه................
00:22 بگید ببینم کدوم ماه هستید؟✨🎉📸
00:07 ماه ها گذشت... سال هم بگذرد از فکرم نخواهی رفت💔
00:20 ماه من بودی ولی سرت گرم ستاره بود:)🖤
00:12 خداحافظ ماه خوبمممممممممممم؛))
00:17 درونگرا ترین ماه های سال من مهر تو چیزی!؟.....
01:34 حاجی نوشته متولدین هر ماه وقتی سوار اسنپ میشن
00:16 میزنم حرفمو ب ماه.........:))))🌑