00:08 از یه جاییی به بعد......
00:08 از یه جاییی به بعد......
00:04 🤌🙂.
00:12 تنهایی با ارزشه چون خالی از آدمای بی ارزشه
00:07 متاسفانه عنوانی ندارد......... مشابه ها
00:24 نداری دل تنگ مثله من؟!....🙂🖤
00:19 و گاهی بی انکه بفهمی ادم دیگری می شوی ...
00:06 مخاطب خاص نداره برا همه صدمو گزاشتم(:
00:18 قلب سیاهو رگای سنگی روزای دردناکو شبای غمگین
00:15 استوری نوشته غمگین عاشقانه محال برگشتنت.
00:09 عنوانیندارم:)💔
00:39 همه لطفات میشه وظیفهات تهش!!🖤
00:09 کلیپ نوشته عاشقانه غمگین خندیدن
00:11 میبینی از قبل داشته نگاهت میکرده...=)
00:12 شکست عشقی...................💔
00:06 یه روزی به یه جایی میرسی که ....
00:36 اصلا مگه داریـم قشنگ تر از داشتنت🥺🫂
00:08 🗿🌿
00:07 💔:)))))))))))))))))))))))))))
00:14 دیدی بعضی وقتا دلت میگیره ولی کس نباشه بحت گوش بده ببینه چت شده ...!
00:15 من استاد سخن گفتن در سکوتم.......
00:20 بده حال خیابونا فقط منو بذار خونه:))
00:17 من که جز تو با کسی کاری ندارم......
00:08 بَعضی وَقتا سُکوت خُودش کُلی حَرفه...
00:08 [ کاملا درسته بیب...! >>> ]
00:10 همیشه با صحبت کردن پشیمون میشم 😢😢
00:29 خوشحال میشم...!!
00:08 اينجا اگه یکنفر ولت کنه همه ولت میکنن شاخ بودن يعني اين
00:04 ݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂݂