00:10 قلب آدمو میشکنن بعد میگن ناراحت که نشدی:)
00:10 قلب آدمو میشکنن بعد میگن ناراحت که نشدی:)
00:25 من سقوط کردمو.... همه سکوت کردن:)🖤
00:16 قلب هاست که ذات انسان را نشان میدهند
00:35 قلب من این چنین آسان نمی لرزید.. ؛ مشابه ها
00:05 قلب من بعد از رفتن اون :))))))
01:07 بعضی از قشنگترین حسا رو مثل عشق و دلتنگی باید با قلبت حس کنی
00:25 بهترین ادما با سکوت پیروز شدند🌑
00:12 عاشقانه، دلبرونه، وابستگی به قلب،
00:15 (در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی....
00:19 اینجا اورمیه قلب آذربایجان ❤️🤍
00:10 سکوت ظاهرش قشنگت اما باطنش روح آدمو میخوره..!:)))️
00:14 کسی که ت قلب آدم ریشه میکنه دیه فراموش شدنی نیس 🙂
00:14 تو هم شدی مثل اونا قلب دادی توراه ؟🫀
00:10 قلب ما دست کسایی شکست که در قلب ما جا داشتن🖤🙂💔
00:12 درونِقلب💙
00:24 هنوز بغل اسمم یه قلب دارم ......
00:04 سکوت ادم ها رو جدی بگیرید.....
00:25 من سقوط کردمو همه سکوت کردن...
00:11 پروانه های قلب من با ت بع آسمان پر می ایند
00:52 علمدار بچرخان بزن قلب گردان👊💛
00:14 تو ضربان قلب منی.....))) 💋...
00:56 تا ابد رو قلب من زخم میمونه نشونت💔
00:23 ...................................
00:14 خوش قلب نباش چون سودشو بقیه میبرن
00:07 ...غم قلب ما تمام نشدنی ست...🖤
00:09 قلب قلب منه ولی ضربانش تویی دلبر
00:49 یه قلب یه بار عاشق میشه … 🥲💔🚶🏻♀️
00:06 همیشگم همیشه این قلب پیشت گیر میمونه23 (: