01:04 بی صدا فرو می ریزم زیر حجمی از سکوت؛
01:04 بی صدا فرو می ریزم زیر حجمی از سکوت؛
00:25 سکوت ...
00:30 تنهایی خیلی خوبه اگه بلدش باشی
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!. مشابه ها
01:29 تنهایی من پایانی از خاطره های او میساخت.. :) 🙂💔
00:17 چطوری انقد سر کلاس ساکتی ؟
00:09 -خفته در پیله ی تنهایی خود....
00:05 تنهایی
00:07 سکوت ظاهرش قشنگت اما باطنش روح آدمو میخوره..!:)))️
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:07 #سکوت کن اینجا تاریکهـ.....:)
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:11 من سکوت:-|کپشن با خودتون.
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:16 فقط، سکوت...🍷🖤
00:14 ترند های اینستارو میزارم خب چرا نمیاییییی😐😕😕
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:29 اما تراکتور به تنهایی 🚜
00:12 سکوت میکنم تا تنهاییم در دید نباشد
00:14 تااینکشاهستازتنهایینمیترسم.
00:22 {مرا دریا صدا می زند...!...} !
00:19 تو واسه درک تنهایی من دورت خیلی شلوغه!
00:18 اونجا که فروغ فرخزاد میگه:....
00:16
00:44 وقتی عصبانی هستی سکوت کن
00:15 تنهایی اختاپوس ونارحتی آن از زندگی