00:09 - خیلی خوووب بود 😂'
00:09 - خیلی خوووب بود 😂'
00:10 من تو حالت عادی هم حرف میزنم میگن داد نزن...
00:10 بعد نصف شب چجوری باید با این آب بخوریم؟
00:09 میدونے چے دلم میخ واد؟،،،،،، مشابه ها
00:11 بزا مح اینو بزنمممم🗿🐴🥲
00:25 خیبر خیبر یا صهیون 😎😎😡 ....
00:19 بزن سر زه کافر. ،،،، ؟
00:52 #مرگ من روزی فرا خواهد رسید 🥲
01:30 دلتنگی
00:59 ...............................
00:10 انگار خدا ترو نقاشی کرده:)🥺💋
01:00 #لبیک_یا_خامنه ای:))))))))))))))
00:16 عاشقانه _ ایرانی _ برج میلاد _ آزادی _ دلربایی